[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

23.11.2020Сигарету в руки взял – на автобус опоздал!
Подробнее...
23.11.2020Подведены итоги районного конкурса «Полет фантазии»
Подробнее...
20.11.2020Итоги городского конкурса «Опыт и инициатива педагогов – ресурс образования столицы» 2020
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

02.12.2020Минск хотят превратить в обучающийся город. Как скоро это произойдет
Вместо педагогов — андрагоги, поиск курсов — через навигатора. Минск хотят превратить в обучающийся город. Как и когда это произойдет, разбирался корреспондент агентства «Минск-Новости»Подробнее...
01.12.2020Международная видеоконференции «Патриотическое воспитание молодежи как будущее страны»
Видеоконференция состоялась 26 ноября 2020 года в Минском государственном дворце детей и молодежи в рамках II Международного патриотического форума «Миротворчество поколений в исторической памяти Российского государства»Подробнее...
01.12.2020Онлайн-квест «Я туристом быть хочу!»
Обучающиеся УО «Минский государственный туристско-экологического центр детей и молодежи» 28 ноября приняли участие в необычном мероприятии. Ребятам было предложено пройти онлайн-квест «Я туристом быть хочу!»Подробнее...
01.12.2020Открытая мини-игра по спортивному ориентированию «Осенний лабиринт»
Весело и с пользой для здоровья провели шестой школьный день ребята из ГУО «Средняя школа № 159 г. Минска» и УО «Минский государственный туристско-экологического центр детей и молодежи»Подробнее...

Класны кіраўнік - гэта педагог-прафесіянал, які ажыццяўляе функцыі арганізатара дзіцячага жыцця ў школе. Класны кіраўнік мае вышэйшую або сярэднюю спецыяльную педагагічную адукацыю. Кіраўніцтва дзейнасцю класных кіраўнікоў ажыццяўляе намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце.

Асноўныя задачы і змест працы класнага кіраўніка

  • садзейнічае стварэнню спрыяльных умоў для індывідуальнага развіцця і маральнага фарміравання асобы дзіцяці, уносіць неабходныя карэктывы ў сістэму выхавання;
  • стварае спрыяльнае мікраасяроддзе і маральна-псіхалагічны клімат для кожнага дзіцяці ў класе
  • дапамагае дзіцяці вырашаць праблемы, якія ўзнікаюць у зносінах з таварышамі, настаўнікамі, бацькамі;
  • садзейнічае атрыманню дадатковай адукацыі навучэнцамі (выхаванцамі) праз сістэму гурткоў, клубаў, секцый, аб'яднанняў, якія арганізуюцца ў адукацыйных установах па месцы жыхарства;
  • аператыўна паведамляе адміністрацыю школы аб кожным няшчасным выпадку, прымае меры па аказанні першай даўрачэбнай дапамогі;
  • праводзіць інструктаж па бяспецы працы на вучэбных занятках, выхаваўчых мерапрыемствах, у канікулярны час з абавязковай рэгістрацыяй у часопісе рэгістрацыі інструктажу;
  • выконвае правы навучэнцаў;
  • сумесна з органамі вучнёўскага самакіравання вядзе актыўную прапаганду здаровага ладу жыцця.

Карысныя спасылкі для класных кіраўнікоў:

Минский городской методический портал

Методические рекомендации "здоровьесбережение учащихся"

Рекомендации по организации работы с семьей

Секреты успешного родительского собрания

Карысныя спасылкі

Беларусь Библиотечная