[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

20.02.2018Городские соревнования по зимнему многоборью «Защитник Отечества» среди допризывной и призывной молодежи
Подробнее...
19.02.2018Психологический семинар-практикум для учащихся
Подробнее...
19.02.2018Ток-шоу «Знай свои обязанности – управляй своим будущим!»
Подробнее...
19.02.2018«Родительский университет»
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

20.02.2018Торжественная церемония награждения победителей дистанционного конкурса «Лучший сайт учреждения образования» с международным участием состоялась 15 февраля в выставочном комплексе БелЭкспо (г. Минск, пр.Победителей, 14)
Подробнее...
20.02.201812-15 февраля 2018 г. в Минске состоялся первый модуль образовательной программы для педагогов-психологов, учителей-дефектологов, представителей НПО и родителей детей с расстройствами аутистического спектра по программе TEACCH (содействие и помощь людям с аутизмом), осуществляемой в сотрудничестве с университетами, объединениями родителей и государственными учреждениями
Подробнее...
19.02.2018ІНФАРМАЦЫЯ аб выніковасці ўдзелу ўстаноў адукацыі г. Мінска ў конкурсах рэспубліканскай акцыі «Жыву ў Беларусі і тым ганаруся»
Подробнее...
19.02.2018Городские соревнования обучающихся по технике лыжного туризма «Серебристая лыжня-2018»
Подробнее...

ШПАГАЛКА ДЛЯ БАЦЬКОЎ ТРЫВОЖНАГА ДЗІЦЯЦІ

Шпагалка для бацькоў трывожнага дзіцяці.

Асноўныя прычыны ўзнікнення трывожных паводзін:

  • неадэкватныя патрабаванні бацькоў да магчыіасцей і патрэб свайгодзіцяці;
  • павышаная трывожнасць саміх бацькоў;
  • непаслядоўнасць бацькоў пры выхаванні дзіцяці
  • прад’яўленне супярэчлевых патрабаванняў;
  • афектыўнасць (празмерная эмацыянальнасць) бацькоў або хацяб аднаго з іх;
  • імкненне бацікоў параўноўваць дасягненне дзіцяці з дасягненнямі іншых дзяцей;
  • аўтарытарны стыль выхавання ў сям’і;
  • імкненне бацькоў усе рабіць правільна, адпавядаць агульнапрынятым стандартам і нормам.

Тры накірункі працы з трывожнымі дзецьмі:

  1. Павышэнне самаацэнкі;
  2. Вучыць уменню кіраваць сабой у найбольш хвалюючых момантах;
  3. Зняцце мускульнага напружання.

Рэкамендацыі:

  • Маючы зносіны з дзіцем не падрывайце аўтарытэт іншых дарослых (напрыклад настаўнікаў)
  • Старайцеся быць паслядоўнымі ў сваіх учынках, не забараняйце тое, што вы дазвалялі раней.
  • Давярайце дзіцяці, будзьце з ім сумленнымі і прымайце яго такім, які ен есць.

Карысныя спасылкі