[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

27.05.2018«Родительские университеты»
Подробнее...
21.05.2018В ЦДОДиМ "АРТ" состоялось мероприятие, посвящённое Дню семьи
Подробнее...
21.05.2018Мы за здоровый образ жизни
Подробнее...
21.05.2018Республиканский фестиваль авторской (бардовской) песни и поэзии
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

22.05.2018Объявлены победители Международного конкурса стартап-проектов BizTech 2018
Подробнее...
22.05.2018Делегация Минской городской организации Белорусского профессионального союза работников образования и науки приняла участие в VI Международном форуме «Профсоюз без границ – 2018»
Подробнее...
22.05.2018Итоги первого открытого дистанционного конкурса «Профсоюзы: история и современность»
Подробнее...
22.05.201817–20 мая 2018 года на базе учреждения образования «Национальный детский образовательно-оздоровительный центр «Зубренок» состоялась республиканская спартакиада работников системы образования, ФСК «Буревестник»
Подробнее...

ШПАГАЛКА ДЛЯ БАЦЬКОЎ ТРЫВОЖНАГА ДЗІЦЯЦІ

Шпагалка для бацькоў трывожнага дзіцяці.

Асноўныя прычыны ўзнікнення трывожных паводзін:

  • неадэкватныя патрабаванні бацькоў да магчыіасцей і патрэб свайгодзіцяці;
  • павышаная трывожнасць саміх бацькоў;
  • непаслядоўнасць бацькоў пры выхаванні дзіцяці
  • прад’яўленне супярэчлевых патрабаванняў;
  • афектыўнасць (празмерная эмацыянальнасць) бацькоў або хацяб аднаго з іх;
  • імкненне бацікоў параўноўваць дасягненне дзіцяці з дасягненнямі іншых дзяцей;
  • аўтарытарны стыль выхавання ў сям’і;
  • імкненне бацькоў усе рабіць правільна, адпавядаць агульнапрынятым стандартам і нормам.

Тры накірункі працы з трывожнымі дзецьмі:

  1. Павышэнне самаацэнкі;
  2. Вучыць уменню кіраваць сабой у найбольш хвалюючых момантах;
  3. Зняцце мускульнага напружання.

Рэкамендацыі:

  • Маючы зносіны з дзіцем не падрывайце аўтарытэт іншых дарослых (напрыклад настаўнікаў)
  • Старайцеся быць паслядоўнымі ў сваіх учынках, не забараняйце тое, што вы дазвалялі раней.
  • Давярайце дзіцяці, будзьце з ім сумленнымі і прымайце яго такім, які ен есць.

Карысныя спасылкі