[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

17.08.2018Инструктивно-методическое совещание «Об отдельных вопросах организации питания в учреждениях общего среднего образования в 2018/2019 учебном году: проблемы и перспективы»
Подробнее...
16.08.2018Акция «Лето – пора активная»
Подробнее...
16.08.201816 августа - День здорового питания
Подробнее...
16.08.2018День без автомобиля
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

16.08.201824 августа 2018 года в Национальной библиотеке Беларуси (пр. Независимости, 116) состоится августовский форум педагогических работников, в рамках которого пройдет выставка «Ключевые компетенции XXI века: новая реальность в образовании»
Подробнее...
14.08.201817 августа 2018 года состоится инструктивно-методическое совещание «Об отдельных вопросах организации питания в учреждениях общего среднего образования в 2018/2019 учебном году: проблемы и перспективы»
Подробнее...
14.08.2018Августовский форум педагогических работников пройдет 24 августа
Подробнее...
14.08.2018В учреждениях образования наиболее востребованы учителя начальных классов и воспитатели
Подробнее...

ШПАГАЛКА ДЛЯ БАЦЬКОЎ ТРЫВОЖНАГА ДЗІЦЯЦІ

Шпагалка для бацькоў трывожнага дзіцяці.

Асноўныя прычыны ўзнікнення трывожных паводзін:

  • неадэкватныя патрабаванні бацькоў да магчыіасцей і патрэб свайгодзіцяці;
  • павышаная трывожнасць саміх бацькоў;
  • непаслядоўнасць бацькоў пры выхаванні дзіцяці
  • прад’яўленне супярэчлевых патрабаванняў;
  • афектыўнасць (празмерная эмацыянальнасць) бацькоў або хацяб аднаго з іх;
  • імкненне бацікоў параўноўваць дасягненне дзіцяці з дасягненнямі іншых дзяцей;
  • аўтарытарны стыль выхавання ў сям’і;
  • імкненне бацькоў усе рабіць правільна, адпавядаць агульнапрынятым стандартам і нормам.

Тры накірункі працы з трывожнымі дзецьмі:

  1. Павышэнне самаацэнкі;
  2. Вучыць уменню кіраваць сабой у найбольш хвалюючых момантах;
  3. Зняцце мускульнага напружання.

Рэкамендацыі:

  • Маючы зносіны з дзіцем не падрывайце аўтарытэт іншых дарослых (напрыклад настаўнікаў)
  • Старайцеся быць паслядоўнымі ў сваіх учынках, не забараняйце тое, што вы дазвалялі раней.
  • Давярайце дзіцяці, будзьце з ім сумленнымі і прымайце яго такім, які ен есць.

Карысныя спасылкі