[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

16.10.2018Родительский клуб «Родом из детства»
Подробнее...
15.10.2018«За безопасность вместе!»
Подробнее...
11.10.2018День рождения белорусской молодежной общественной организации спасателей-пожарных
Подробнее...
11.10.2018Академия урока
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

17.10.2018Республиканская профсоюзная акция «Поздравим маму вместе!»
Подробнее...
16.10.201816 октября 2018 года клубу учителей города Минска "БОЛЬШАЯ ПЕРЕМЕНА" исполнилось 10 лет
Подробнее...
15.10.2018Завтра, 16 октября 2018 года, с 17.00 до 19.00 состоится выездной прием председателя комитета по образованию Мингорисполкома М.С. Киндиренко
Подробнее...
15.10.2018Комитет по образованию поздравляет ЛУКШУ Татьяну Викторовну, директора ГУО «Гимназия № 24 г. Минска», с заслуженной высшей наградой Совета по сотрудничеству в области образования государств-участников СНГ
Подробнее...

Настаўнік - прадметнік


Настаўнік-прадметнік праводзіць навучанне вучняў школ і прафесійных навучальных устаноў па агульнаадукацыйных прадметах (настаўнік фізікі, матэматыкі, хіміі, рускай мовы і літаратуры, замежнай мовы, біялогіі, геаграфіі, экалогіі, гісторыі, фізічнай культуры, выяўленчага мастацтва, музыкі, асноў бяспекі жыццядзейнасці і т. д.).
Настаўнік-прадметнік:

  • Плануе навучальны матэрыял. 
  • Забяспечвае выкананне вучэбнай праграмы. 
  • Удзельнічае ў метадычнай рабоце.
  • Выкарыстоўвае найбольш эфектыўныя формы, метады і сродкі навучання. 
  • Аналізуе паспяховасць вучняў.
  • Забяспечвае захаванне вучэбнай дысцыпліны. 
  • Фарміруе уменні і навыкі самастойнай працы навучэнцаў, 
  • Стымулюе пазнавальную актыўнасць і вучэбную матывацыю.
  • Дамагаецца трывалага і глыбокага засваення ведаў, ўмення прымяняць веды на практыцы. 
  • Праводзіць дадатковыя факультатыўныя заняткі.
  • Кіруе прадметнымі кружкамі. 
  • Абсталёўвае і афармляе навучальны кабінет. 
  • Вывучае і ўлічвае ў працы індывідуальныя асаблівасці вучняў.
  • Удзельнічае ў працы з бацькамі. 

Павінен у дасканаласці ведаць прадмет, методыку выкладання, педагогіку, узроставую і сацыяльную псіхалогію, асновы гігіены, педыятрыі, этыкі і эстэтыкі.

Карысныя спасылкі для настаўнікаў-прадметнікаў:

Карысныя спасылкі