[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

20.02.2018Городские соревнования по зимнему многоборью «Защитник Отечества» среди допризывной и призывной молодежи
Подробнее...
19.02.2018Психологический семинар-практикум для учащихся
Подробнее...
19.02.2018Ток-шоу «Знай свои обязанности – управляй своим будущим!»
Подробнее...
19.02.2018«Родительский университет»
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

21.02.2018Информация о проведении открытого городского турнира по современному мечевому бою, НMB-soft и историческому средневековому бою «Первый рубеж»
Подробнее...
21.02.2018Республиканские конкурсы работ исследовательского характера (конференции) учащихся по учебным предметам
Подробнее...
20.02.2018Торжественная церемония награждения победителей дистанционного конкурса «Лучший сайт учреждения образования» с международным участием состоялась 15 февраля в выставочном комплексе БелЭкспо (г. Минск, пр.Победителей, 14)
Подробнее...
20.02.201812-15 февраля 2018 г. в Минске состоялся первый модуль образовательной программы для педагогов-психологов, учителей-дефектологов, представителей НПО и родителей детей с расстройствами аутистического спектра по программе TEACCH (содействие и помощь людям с аутизмом), осуществляемой в сотрудничестве с университетами, объединениями родителей и государственными учреждениями
Подробнее...

МЕТАДЫЧНАЯ ТЭМА ШКОЛЫ НА 2016/2017 ВУЧЭБНЫ ГОД - «забеспячэнне ўстойлівага развіцця ўстановы адукацыі, якая арыентавана на дасягненне якасных вынікаў».

Мэта

дзейнасці педагагічнага калектыва

ДУЯ «Сярэдняя школа  № 190 г. Мінска»

на 2016/2017 вучэбны год -

павышэнне якасці адукацыі сродкамі мадэрнізацыі структуры і зместу адукацыйнага працэсу, сінтэзу традыцыйных і інавацыйных механізмаў устойлівага развіцця

Задачы

школы на 2016/2017 вучэбны год:

1.Павысіць якасць адукацыішляхам:

  • безперапыннага павышэння ўзроўня прафесійнай кампетэнцыі і майстэрства настаўнікаў;
  • індывідуалізацыя адукацыйных траекторый, якія забезпечваюць дасягненне вучнямі высокіх вынікаў у вучэбнай і творчай дзейнасці;
  • ажыццяўленне арганізацыйнай, вучэбна-метадычнай і тэхнічнай падтрымкі ўвядзенне дапрофільнага навучання на другой ступені агульнай сярэдняй адукацыі і падрыхтоўцы да ўвядзення профільнага навучання на трэцей ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
  • эфектыўнага прымянення ў адукацыйным працэсе сучасных метадаў, прёмаў і тэхналогій, ІКТ, якія садзейнічаюць арганізацыі прадуктыўнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках;
  • ўзмацнення работы па фарміраванню сучасных кампетэнцый вучняў, задавальненне іх змяняючых адукацыйных запытаў сродкамі пашырэння пераліку адукацыйных паслуг;
  • стварэнне безбар’ернага асяроддзя для комплекснай падтрымкі навучання і выхавання дзяцей  зАПФР;
  • умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы школы.
  1. Удасканальваць выхаваўча-адукацыйнае асяроддзе школы, якое садзейнічае станаўленню маральна-зрэлай, творчай, паспешнай асобы вучня шляхам:
  • фарміравання патрыятызма, грамадскай, духоўна-маральнай, эстэтычнай, экалагічнай і інфармацыйнай культуры вучняў;
  • павышэння ролі сям’і ў выхаванні дзяцей, фарміравання культуры сямейных зносін;
  • забеспячэння аховы праў і законных інтарэсаў вучняў;
  • умацавання прававога выхавання, прафілактыкі правапарушэнняў і злачынстваў сярод непаўналетніх;
  • зберажэння і ўмацавання здароў’я вучняў, фарміравання ў іх навыкаў здаровага ладу жыцця, адказнасці і бяспечных паводзін, аказанне ім своечасовай псіхолага-педагагічнай і медыка-сацыяльнай дапамогі;
  • падрыхтоўкі вучняў да самастойнага жыцця, самасвядомаму выбару прафесіі ;
  • стварэння неабходных умоў для бяспечнага прыбывання ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі;
  • развіцця органаў вучнёўскага самакіравання, дзіцячых грамадскіх аб’яднанняў;
  • аптымізацыі міжведамаснагаўзаемадзеяння ў арганізацыі шостага школьнага дня.

 

Карысныя спасылкі