[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

20.11.2017«Реальный взгляд» на …
Подробнее...
20.11.2017Мастер-класс по греко-римской борьбе
Подробнее...
18.11.2017Конкурс «Знать, чтобы жить»…
Подробнее...
17.11.2017Духовно-нравственное воспитание учащихся через взаимодействие семьи и школы на основе православных традиций
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

24.11.2017На развитие образования и молодежную политику в столице с начала года потратили более 580 млн рублей
Подробнее...
24.11.2017К концу года в кабинетах физики более чем 40 % столичных школ планируют обновить оборудование
Подробнее...
22.11.201721 ноября 2017 года прошла городская молодежная акция «Здоровье и молодость»
Подробнее...
21.11.2017Республиканская творческая акция КВН «Осенний марафон» пройдет в г. Минске с 22 по 24 ноября 2017 года
Подробнее...

Карэкцыйная праграма
 
(Трэнінг)


Актыўна папрацуйце з адчуваннямі, якія вы выпрабоўваеце перад іспытам. Займіце пазіцыю для групавой працы - сядзьце па крузе.
 
Практыкаванне 1. «Перадача ўпэўненасці ў поспеху».

Мэта: знаёмства, згуртаванасць. Паляпваючы суседа справа па плячы, па крузе прамаўляецца фраза: «! Я ў цябе веру» усім удзельнікамі па чарзе. Затым, тое ж у іншы бок.
                     

Практыкаванне 2. «Фотаробат».

Мэта: праекцыя паспяховасці ў дзейнасці дзякуючы наяўнасці пэўных якасцей асобы суб'екта дзейнасці. Скласці партрэт чалавека, які зможа паспяхова здаць за вас экзамены, выкарыстоўваючы рысы характару і знешнасці членаў групы.


Практыкаванне 3. «Зона рызыкі».

Мэта: вызначэнне прычын дрэннага самаадчування ў перыяд падрыхтоўкі да іспытаў, уплыў стрэсу на органы і сістэмы. На мадэлі чалавека адлюстраваць (адзначыць) тыя органы і сістэмы органаў, якія на думку членаў групы «пакутуюць» у перыяд падрыхтоўкі і здачы экзаменаў, растлумачыць прычыны.

Практыкаванне 4. «Выратавальны круг».

Мэта: самастойна знайсці шляхі вырашэння праблемы «экзаменацыйнага захворвання». Раздаць членам групы лісткі паперы («выратавальныя кругі»), напісаўшы на адной яго баку: «сродак ад ...» (выбраць «пацярпелы» орган), прапанаваць ім на другім баку ліста, разгледзеўшы прычыны захворвання, даць рэкамендацыі па прафілактыцы і прадухіленню такіх праяў у будучыні, у падобных сітуацыях. І так па кожнай групе органаў.
 
«Заспакаяльнае дыханне»
 
 Дыханне, пры якім выдых амаль у два разы даўжэй удыху. Карысна выкарыстоўваць для таго, каб пагасіць залішняе ўзбуджэнне. У выпадку моцнага нервовага напружання трэба зрабіць удых, а затым глыбокі выдых - удвая даўжэй удыху. Такі спосаб рытмічнага дыхання дапаможа не толькі зняць «перадстартавую» хваляванне, але і напружанне пасля стрэсу, дапаможа расслабіцца перад сном.
 
«Мабілізуючым дыханне»
 
Пасля ўдыху затрымліваецца дыханне. Дапамагае пераадолець млявасць і дрымотнасць пры стоме, спрыяе хуткаму пераходу ад сну да няспання, актывізуе ўвагу.

Карысныя спасылкі