[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

16.10.2018Родительский клуб «Родом из детства»
Подробнее...
15.10.2018«За безопасность вместе!»
Подробнее...
11.10.2018День рождения белорусской молодежной общественной организации спасателей-пожарных
Подробнее...
11.10.2018Академия урока
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

17.10.2018Республиканская профсоюзная акция «Поздравим маму вместе!»
Подробнее...
16.10.201816 октября 2018 года клубу учителей города Минска "БОЛЬШАЯ ПЕРЕМЕНА" исполнилось 10 лет
Подробнее...
15.10.2018Завтра, 16 октября 2018 года, с 17.00 до 19.00 состоится выездной прием председателя комитета по образованию Мингорисполкома М.С. Киндиренко
Подробнее...
15.10.2018Комитет по образованию поздравляет ЛУКШУ Татьяну Викторовну, директора ГУО «Гимназия № 24 г. Минска», с заслуженной высшей наградой Совета по сотрудничеству в области образования государств-участников СНГ
Подробнее...

Карэкцыйная праграма
 
(Трэнінг)


Актыўна папрацуйце з адчуваннямі, якія вы выпрабоўваеце перад іспытам. Займіце пазіцыю для групавой працы - сядзьце па крузе.
 
Практыкаванне 1. «Перадача ўпэўненасці ў поспеху».

Мэта: знаёмства, згуртаванасць. Паляпваючы суседа справа па плячы, па крузе прамаўляецца фраза: «! Я ў цябе веру» усім удзельнікамі па чарзе. Затым, тое ж у іншы бок.
                     

Практыкаванне 2. «Фотаробат».

Мэта: праекцыя паспяховасці ў дзейнасці дзякуючы наяўнасці пэўных якасцей асобы суб'екта дзейнасці. Скласці партрэт чалавека, які зможа паспяхова здаць за вас экзамены, выкарыстоўваючы рысы характару і знешнасці членаў групы.


Практыкаванне 3. «Зона рызыкі».

Мэта: вызначэнне прычын дрэннага самаадчування ў перыяд падрыхтоўкі да іспытаў, уплыў стрэсу на органы і сістэмы. На мадэлі чалавека адлюстраваць (адзначыць) тыя органы і сістэмы органаў, якія на думку членаў групы «пакутуюць» у перыяд падрыхтоўкі і здачы экзаменаў, растлумачыць прычыны.

Практыкаванне 4. «Выратавальны круг».

Мэта: самастойна знайсці шляхі вырашэння праблемы «экзаменацыйнага захворвання». Раздаць членам групы лісткі паперы («выратавальныя кругі»), напісаўшы на адной яго баку: «сродак ад ...» (выбраць «пацярпелы» орган), прапанаваць ім на другім баку ліста, разгледзеўшы прычыны захворвання, даць рэкамендацыі па прафілактыцы і прадухіленню такіх праяў у будучыні, у падобных сітуацыях. І так па кожнай групе органаў.
 
«Заспакаяльнае дыханне»
 
 Дыханне, пры якім выдых амаль у два разы даўжэй удыху. Карысна выкарыстоўваць для таго, каб пагасіць залішняе ўзбуджэнне. У выпадку моцнага нервовага напружання трэба зрабіць удых, а затым глыбокі выдых - удвая даўжэй удыху. Такі спосаб рытмічнага дыхання дапаможа не толькі зняць «перадстартавую» хваляванне, але і напружанне пасля стрэсу, дапаможа расслабіцца перад сном.
 
«Мабілізуючым дыханне»
 
Пасля ўдыху затрымліваецца дыханне. Дапамагае пераадолець млявасць і дрымотнасць пры стоме, спрыяе хуткаму пераходу ад сну да няспання, актывізуе ўвагу.

Карысныя спасылкі