[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

15.02.2020День юного героя-антифашиста
Подробнее...
15.02.2020Прошел районный этап республиканского конкурса по чирлидингу…
Подробнее...
15.02.2020Гражданский брак: за и против?
Подробнее...
15.02.2020Прошел районный этап республиканского конкурса по чирлидингу…
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

17.02.20207 и 11 февраля прошёл городской этап республиканской квест-игры «По следам Победы…»
Подробнее...
14.02.202011 февраля 2020 года состоялось торжественное открытие персональных выставок «По страницам Красной Книги Республики Беларусь»
Подробнее...
14.02.2020С 14.02.2020 по 06.03.2020 пройдут районные спортивно-массовые мероприятия на городской лыжероллерной трассе
Подробнее...
13.02.2020Церемония награждения дистанционного конкурса "Лучший сайт учреждения образования 2020"
Информационный, цифровой сегмент единого информационного образовательного пространства в последние годы переживает период интенсивного развития. Это выражается как в росте количества интернет-сайтов, используемых в организации образовательного процесса, так и в развитии функциональности и целевого разнообразия данных ресурсов.Подробнее...

Карэкцыйная праграма
 
(Трэнінг)


Актыўна папрацуйце з адчуваннямі, якія вы выпрабоўваеце перад іспытам. Займіце пазіцыю для групавой працы - сядзьце па крузе.
 
Практыкаванне 1. «Перадача ўпэўненасці ў поспеху».

Мэта: знаёмства, згуртаванасць. Паляпваючы суседа справа па плячы, па крузе прамаўляецца фраза: «! Я ў цябе веру» усім удзельнікамі па чарзе. Затым, тое ж у іншы бок.
                     

Практыкаванне 2. «Фотаробат».

Мэта: праекцыя паспяховасці ў дзейнасці дзякуючы наяўнасці пэўных якасцей асобы суб'екта дзейнасці. Скласці партрэт чалавека, які зможа паспяхова здаць за вас экзамены, выкарыстоўваючы рысы характару і знешнасці членаў групы.


Практыкаванне 3. «Зона рызыкі».

Мэта: вызначэнне прычын дрэннага самаадчування ў перыяд падрыхтоўкі да іспытаў, уплыў стрэсу на органы і сістэмы. На мадэлі чалавека адлюстраваць (адзначыць) тыя органы і сістэмы органаў, якія на думку членаў групы «пакутуюць» у перыяд падрыхтоўкі і здачы экзаменаў, растлумачыць прычыны.

Практыкаванне 4. «Выратавальны круг».

Мэта: самастойна знайсці шляхі вырашэння праблемы «экзаменацыйнага захворвання». Раздаць членам групы лісткі паперы («выратавальныя кругі»), напісаўшы на адной яго баку: «сродак ад ...» (выбраць «пацярпелы» орган), прапанаваць ім на другім баку ліста, разгледзеўшы прычыны захворвання, даць рэкамендацыі па прафілактыцы і прадухіленню такіх праяў у будучыні, у падобных сітуацыях. І так па кожнай групе органаў.
 
«Заспакаяльнае дыханне»
 
 Дыханне, пры якім выдых амаль у два разы даўжэй удыху. Карысна выкарыстоўваць для таго, каб пагасіць залішняе ўзбуджэнне. У выпадку моцнага нервовага напружання трэба зрабіць удых, а затым глыбокі выдых - удвая даўжэй удыху. Такі спосаб рытмічнага дыхання дапаможа не толькі зняць «перадстартавую» хваляванне, але і напружанне пасля стрэсу, дапаможа расслабіцца перад сном.
 
«Мабілізуючым дыханне»
 
Пасля ўдыху затрымліваецца дыханне. Дапамагае пераадолець млявасць і дрымотнасць пры стоме, спрыяе хуткаму пераходу ад сну да няспання, актывізуе ўвагу.

Карысныя спасылкі

Беларусь Библиотечная