[11841]
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Дзяржаўная ўстанова адукацыi

"Сярэдняя школа №190 г.Мiнска"

Навіны ўпраўлення адукацыі

11.12.2018Зимний кубок Школьной лиги КВН.
Подробнее...
11.12.2018«Выбор есть!»
Подробнее...
11.12.2018Конкурс пионерских парадно-церемониальных отрядов
Подробнее...
11.12.2018Городские соревнования по туристско-прикладному многоборью в технике пешеходного туризма «Знiч»
Подробнее...

Навіны камітэта адукацыі Мінгарвыканкама

14.12.2018Международный конкурс «Педагогический старт – 2018»
Подробнее...
14.12.2018Подведены итоги городской рабочей спартакиады трудящихся предприятий, организаций и городских организаций отраслевых профсоюзов 2018 года
Подробнее...
14.12.2018Заседание Ассоциации руководителей учреждений образования «Формирование компетенций руководителей учреждений общего среднего образования в области финансово-хозяйственной деятельности»
Подробнее...
12.12.201811 декабря 2018 года в Минском государственном дворце детей и молодежи состоялась встреча одаренных учащихся города с Председателем совета Специального фонда Президента Республики Беларусь по поддержке талантливой молодежи Екатериной Николаевной Дуловой
Подробнее...

                                                               Увага!

На базе школьнай бібліятэкі арганізавана медыятэка – аддзяленне захавання інфармацыйных фондаў на розных носьбітах інфармацыі (ўключае ў сябе бібліятэку, дыятэку, фонатэку, аудыятэку, відэатэку, цэнтр атрымання інфармацыі); асяроддзе аудыя- і відэаінфармацыі (радыецэнтр), бібліятэка – мае памяшканне для чытальнай залы, захавання фонда кніг, падручнікаў, перыодыкі педагагічных праграмных сродкаў, капьютарных праграм і відэа-, аудыа-, візуальных сродкаў. Абстляванне: капьютар для бібліатэкара (прынтар, сканер, носьбіты інфармацыі, каталагі, бібліяграфічныя і поўнакаштоўныя базы дадзены, электронныя базы дадзеных, электронныя энцыклапедыі, электронныя кнігі для дзяцей, відэамагнітафон, аудыасістэма, фонд кніг, падручнікаў).                     
Услугі медыацэнтра: дапамога ў пошуку інфармацыі, сканіраванне тэкставых дакументаў, работа на прынтары, навучанне педагагічнага персанала рабоце на ПЭВМ, прадастаўленне машыннага часу для самастойнай работы настаўнікаў на ПЭВМ, ажыццяўленне прамога доступа да банка педагагічнай інфармацыі з дапамогай электроннай пошты, прадастаўленне электронных матэрыялаў з фонда медыатэкі, капіраванне інфармацыі на розныя носьбіты інфармацыі.                                Выкарыстанне камп’ютарных вучэбных праграм на уроках дазваляе павысiць якасць навучання, iнтарэс вучняў да дадзеных прадметаў.    
 
Школьны медыяцэнтр створаны для задавальнення запатрабананасцей школьнага педагагічнага калектыва, вучняў, іх бацькоў, а таксама насельніцтва мікрараена ў аператыўным прадастаўленні педагагічнай інфармацыі, звестак аб вучнях, каталагаў вучэбных інфармацыйных матэрыялаў, баз дадзеных, нарматыўна-прававых дакументаў, укаранення форм дістацыйнага навучання, найбольш поўнага выкарыстання карпаратыўных сяцей адукацыі ўсіх узроўняў, глабальных сяцей Рэспублікі Беларусь і ўсяго света.                                           
Мэты работы медыяцэнтра:павышэнне аператыўнасці доступа да інфармацыі, якасці адукацыі, эфектыўнасці кіравання школай, удасканаленне механізма дзейнасці школы .
      Асноўныя задачы:
а) арганізацыйнае забеспячэнне праектаў і праграм; 

б) метадычнае забеспячэнне дзейнасці школы;
 
в) абслугоўванне сродкаў ВТ;
 
г) павышэнне кваліфікацыі настаўнікаў школы;
 
д) праграмна-метадычнае забеспячэнне;
 
е) інфармацыйнае забеспячэнне;
 
ж) функцыяніраванне паста электроннай службы і доступа да  
Internet;
Школьны медыяцэнтр прадастаўляе адпаведныя ўмовы для рэалізацыі самастойнасці вучняў у навучанні, іх пазнавальнай творчай дзейнасці на аснове шырокага выкарыстання інфармацыйных тэхналогій.   
Асноўнымі напрамкамі работы медыяцэнтра з’яўляецца ўдасканаленне механізма дзейнасці школы на базе ўкаранення вылічальнай тэхнікі, сецявога абсталявання, інтэграцыі іх з іншымі сродкамі медыяадукацыі, бібліятэчнымі фондамі і сродкамі массавай інфармацыі (СМІ).                                                                                 Рабочыя зоны медыяцэнтра: кампьютарнае асяроддзе; метадычны кабінет, у якім праводзяцца пазакласныя мерапрыемствы з кампьютарнай падтрымкай, лекцыі, семінары, майстар-класы для педагогаў, бацькоў;   кабінет, у якім размешчаны абсталявання капіраванняі і размнажэння друкаванай прадукцыі; медыятэка – аддзяленне захавання інфармацыйных фондаў на розных носьбітах інфармацыі (ўключае ў сябе бібліятэку, дыятэку, фонатэку, аудыятэку, відэатэку, цэнтр атрымання інфармацыі); асяроддзе аудыя- і відэаінфармацыі (радыецэнтр), бібліятэка – мае памяшканне для чытальнай залы, захавання фонда кніг, падручнікаў, перыодыкі педагагічных праграмных сродкаў, капьютарных праграм і відэа-, аудыа-, візуальных сродкаў. Абстляванне: капьютар для бібліатэкара (прынтар, сканер, носьбіты інфармацыі, каталагі, бібліяграфічныя і поўнакаштоўныя базы дадзены, электронныя базы дадзеных, электронныя энцыклапедыі, электронныя кнігі для дзяцей, відэамагнітафон, аудыасістэма, фонд кніг, падручнікаў).                      Услугі медыацэнтра: дапамога ў пошуку інфармацыі, сканіраванне тэкставых дакументаў, работа на прынтары, навучанне педагагічнага персанала рабоце на ПЭВМ, прадастаўленне машыннага часу для самастойнай работы настаўнікаў на ПЭВМ, ажыццяўленне прамога доступа да банка педагагічнай інфармацыі з дапамогай электроннай пошты, прадастаўленне электронных матэрыялаў з фонда медыатэкі, капіраванне інфармацыі на розныя носьбіты інфармацыі.                                Выкарыстанне камп’ютарных вучэбных праграм на уроках дазваляе павысiць якасць навучання, iнтарэс вучняў да дадзеных прадметаў.    
У кабінеце інфарматыкі арганізуюцца кансультацыі для настаўнікаў па стварэнню прэзентацый, знаемства з мультымедыйнымі фондамі і Інтэрнэт-рэсурсамі. 
 Перспектывы развіцця інфарматызацыі ў школе – больш шырокае прыцягненне настаўнікаў-прадметнікаў да ўдзелу ў раенных выставах, фестывалях, канферэнцыях па выкарыстанню інфармацыйных тэхналогій у вучэбна-выхаваўчым працэсе, а таксама павышэнне выніковасці ўдзелу ў іх.

Карысныя спасылкі